Terug naar het overzicht

Tevreden baby en tevreden mama

ma 13 juni 2016

Bijgaande foto's mogen wij publiceren met toestemming van de moeder van deze baby

Moeder zette bijgaande foto's die, tijdens en na de chiropractische behandeling door Evert Vermeer, zijn gemaakt op Facebook.

Uiteraard zijn wij heel blij met zulke reacties. Tenslotte is ons doel om mensen tevreden naar huis te laten gaan.

Bent u ook tevreden, of niet, laat het ons weten door het contactformulier in te vullen! Wilt u erbij vermelden of u akkoord gaat met een vermelding van uw reactie op onze website? Bij voorbaat dank.

Ieder zijn of haar eigen
specifieke inbreng, expertise en taken.

Laat je de door anderen inspireren!

Benieuwd hoe anderen onze zorg ervaren hebben?
Lees het hier en twijfel niet langer!

Mevr. S. uit O.

“Super. Top service en zeer vakkundig en deskundige behandeling.

Mw. E.N.

Wat bijzonder om jullie hier tegen te komen: 14 jaar geleden zat ik met een enkele weken jong zoontje die ontzettend huilde. Ik kreeg een folder van...

Mevr. R.D. uit R.

“Mijn tunnelsyndroom aan mijn linkerhand is na diverse behandelingen over en aan mijn rechterhand bijna!"

Onze praktijk